رویدادها آرشیو خبر ها
واکنش ستاره ها به احتمال بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

واکنش ستاره ها به احتمال بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

خبر بازگشت احتمالی جان لوئیجی بوفون به تیم ملی ایتالیا با واکنش های متفاوتی روبرو شده، تعدادی موافق و خوشحال و در مقابل عده ای مخالف این برگشت. هر چند که به نظر میرسد بوفون خود را اماده حضور در دو دیدار دوستانه تیم ملی ایتالیا برابر آرژانتین و انگلیس در ماه مارس کرده است.

 

الکس دل پیرو در واکنش به این خبر گفت:

 

این یک نشانه خوب برای مربی تیم ملی ست و البته یک خواسته و احترام ارزشمند از طرف دی بیاجو برای بوفون که نمی خواهد او همچنان ناراحتی اخرین دیدار تیم ملی که با باخت و کنار رفتن از حضور در جام جهانی بود، را به یاد داشته باشد. این واقعا خوب است یک علامت مثبت و زیبا در فوتبال.

 

اما فابیو کاناوارو به جام جهانی 2010 اشاره می کند:

 

فکر نمی کنم راه درستی باشد، هر چند که تصمیم هنوز مشخص نیست و اعلام نشده، برای تصمیم جیجی احترام قائل هستم، اما می دانیم که چنین تصمیماتی چندان کارامد نیستند.باید از برخی مسائل درس بگیریم، جام جهانی 2010 این را به ما می گوید.

 

فرانچسکو توتی نیز در این باره گفت:

 

این تصمیم به او بستگی دارد، اگر تمایل به بازگشت دارد این نشان می دهد که به خوبی درموردش فکر کرده و به این نتیجه رسیده که از نظر بدنی امادگی اش را دارد. اگر این گونه است که این یک برگشت بسیار خوب است به این دلیل که بازیکنان با این خصیصه می توانند ادامه دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: